۲۷ آبان ۱۴۰۲   /    اخبار, اخبار ویژه, دفاع مقدس    /    کد خبر: 19035

حملات شدید رژیم صهیونیستی به غزه / ۲۸ فلسطینی در خان‌یونس شهید شدند

منابع خبری گزارش دادند، جنگنده‌ها و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی بامداد شنبه مناطق مختلف غزه را هدف حملات شدید قرار دادند که باعث شهادت ده‌ها فلسطینی از جمله ۲۸ نفر در خان‌یونس واقع در جنوب این باریکه شد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک محله مسکونی در شهر خان یونس واقع در جنوب غزه را بمباران کردند که منجر به شهادت ۲۸ فلسطینی شد.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین یک مسجد در اردوگاه المغازی واقع در مرکز غزه و اطراف بیمارستان اندونزی و اردوگاه جبالیا در شمال غزه را نیز بمباران کردند.

این گزارش می‌افزاید، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز مناطقی در شرق غزه را هدف حملات شدید قرار داده است.

بنابر گزارش‌ها، در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه الزهرا در غزه «مدحت محیسن» رئیس بیمارستان الوفاء به همراه شماری دیگر از پزشکان بیمارستان شهید شده است.

بر اساس آخرین آمار اعلامی از سوی دفتر رسانه‌ای غزه، شمار شهدای غزه از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه به ۱۲ هزار نفر از جمله ۵ هزار کودک و ۳ هزار و ۳۰۰ زن رسیده است.

بر اساس این گزارش، ۳ هزار و ۷۵۰ نفر نیز در حملات رژیم صهیونیستی به غزه در زیر آوارها مفقود شدند.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت امنیتی و نظامی غرب به ویژه ایالات متحده آمریکا از اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی به این رژیم برای کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *