۰۸ دی ۱۴۰۰   /    اخبار, اخبار ویژه, فرهنگی و اجتماعی    /    کد خبر: 17625

نخستین سمینار سراسری شرکت ره آورد سازندگی آزادگان رسا برگزار شد

نخستین سمینار سراسری شرکت رسا درسالن آمفی تئاتر موزه فرش تهران با حضورجمعی از مدیران و پرسنل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی رسا:سمینار سراسری شرکت رسا صبح دوشنبه ۱۴۰۰/۱۰/۰۶از ساعت ۰۹:۳۰لغایت ۱۴:۳۰با حضور مدیرعامل،اعضا هئیت مدیره ،مشاوران،سرپرستان پروژه ها و مهندسین شاغل در بخشهای مختلف، بصورت حضوری و مجازی برگزار شد.

در ابتدای مراسم دکتر جواد میرشکار عضو هیئت مدیره شرکت،ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای بی وقفه و صادقانه مدیرعامل و پرسنل رسا به بررسی روند رشد شرکت رسا از گذشته تا حال پرداخت .

وی افزود،قطعا رشد چشمگیر و کم نظیر این شرکت مدیون زحمات و فداکاری مدیرعامل و تک تک پرسنل شرکت رسا است.

مهندس محمد گلاب کش مدیرعامل شرکت رسا سخنران بعدی این سمینار سراسری بود.

محمد گلاب کش با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دوره اخیر مدیریتی در شرکت رسا مباحث کاربردی و ارزشمندی در خصوص اهداف، چشم انداز و فلسفه وجودی شرکت،ماموریتها و ارزشهای سازمانی آن ارائه کرد.

مدیرعامل شرکت ره آورد سازندگی آزادگان رسا در ادامه به تبیین برنامه ریزی انجام شده در شرکت رسا از سال ۱۳۹۷ تا کنون پرداخت و با اشاره به اهداف شرکت رسا در افق ۱۴۰۵ با بهره گیری از مدلهای مدیریتی استراتژیک از صد شرکت برتر ساختمانی جهان، آینده پیش روی شرکت را ترسیم نمود.

در انتهای برنامه از برترین پرسنل در بخشهای مختلف شرکت رسا با اهدای لوح تقدیر، تشکرو قدردانی بعمل آمد.

در حاشیه این سمینار انتخاب هوشمندانه محل دائمی موزه فرش تهران و اجرای برنامه توسط پرویز نشاط هنرمند کاربلد و مجری توانمند صداو سیما مورد توجه میهمانان قرار گرفت.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *