۳۱ مرداد ۱۳۹۸   /    فرهنگی و اجتماعی    /    کد خبر: 12827

به مناسبت هفته دولت؛برگزاری مراسم تجلیل از شهدای کارمند و وزرای شهید

سیاست پرس :فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات از برگزاری مراسم تجلیل از شهدای کارمند و وزرای شهید خبر داد.

به گزارش سیاست پرس ، سید حمیدرضا قریشی فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، بسیج ادارات و وزارتخانه‌های کشور از دوم تا نهم شهریور ویژه‌برنامه‌هایی را پیش‌بینی کرده است که می‌توان به برگزاری مراسم تجلیل از خانواده شهدای کارمند و وزرای شهید اشاره کرد.
وی افزود: این مراسم روز شنبه دوم شهریور با سخنرانی وزیر دفاع در دانشگاه مالک اشتر برگزار می‌شود.
فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات اضافه کرد: جشنواره کارمند تراز انقلاب اسلامی و رونمایی از تمبر کارمند تراز انقلاب اسلامی نیز که چهارم شهریور در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد، یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته دولت است.
قریشی ادامه داد: برپایی همایش امر به معروف و نهی از منکر در سازمان اوقاف و امور خیریه، همایش امنیت بسیج در نمایشگاه بین‌المللی تهران، همایش مسئولان ورزشی ادارات و دستگاه‌های دولتی و نیز ایجاد میز خدمت در وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، نفت، صمت، نیرو، کار، علوم و تحقیقات و ارتباطات از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته دولت توسط بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات برگزار می‌شود.
وی در ادامه به ساخت ۱۰ واحد مسکونی برای آسیب‌دیدگان ناشی از سیل امسال در دشت آزادگان اشاره کرد و گفت: بسیج ادارات، بسیج هیئت دولت جمهوری اسلامی است و همان‌گونه که در هر وزارتخانه‌ای بسیج داریم، باید هیئت دولت هم به عنوان یک پایگاه بسیج، فرماندهی و منابع وزرا را بسیج کند.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *