۱۶ مرداد ۱۴۰۰   /    اخبار, مجلس    /    کد خبر: 17210

بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از پرداخت حقوق‌های نامتعارف در دستگاه‌های اجرایی

نمایندگان خانه ملت روز یکشنبه در صحن علنی مجلس موضوعات متعددی همچون «تقاضای تحقیق و تفحص از پرداخت حقوق‌های نامتعارف در دستگاه‌های اجرایی» را بررسی خواهند کرد.

دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی در تاریخ (یکشنبه، ۱۷ مرداد ماه) به شرح زیر اعلام شد:  

– ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد: طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی (ارجاع از جلسه علنی)

– گزارش کمیسیون عمران در مورد:  طرح دو فوریتی جهش تولید و تأمین مسکن (جهش تولید مسکن) (اعاده شده از شورای نگهبان ۲)

– گزارش کمیسیون عمران در مورد: طرح انتزاع بخش ساختمان و شهرسازی از وزارت راه و شهرسازی و تشکیل وزارت حمل و نقل و وزارت ساختمان شهرسازی و آمایش سرزمین (تقاضای اولویت در جلسه علنی مورخ ۶ مرداد ماه ۱۴۰۰ به تصویب رسیده است)

– گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد: لایحه پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحاقی به کنوانسیون چارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر.

– گزارش کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس در مورد: طرح اصلاح و الحاق موادی به قانون نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان.

موارد زیر نیز در دستور روز یکشنبه هفته جاری قرار دارد:

– گزارش شعب درمورد اعتبارنامه‌های ارجاعی به آن‌ها (در اجرای ماده (۲۹) آیین‌نامه داخلی مجلس)

– گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از پرداخت حقوق‌های نامتعارف در دستگاه‌های اجرایی (در اجرای ماده (۲۱۲) آیین‌نامه داخلی مجلس).

– گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد: بررسی مغایرت‌های قانونی در نحوه انتخاب و انتصاب سازمان بورس و اوراق بهادار (در اجرای ماده (۲۳۴) آیین‌نامه داخلی مجلس.

– گزارش کمیسیون عمران مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت‌های آب و فاضلاب استان خوزستان از سال ۱۳۹۴ تا پایان شهریور ماه ۱۳۹۹ (در اجرای ماده (۲۱۲) آیین‌نامه داخلی مجلس)./

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *