۱۷ فروردین ۱۳۹۷   /    ورزشی    /    کد خبر: 955

مشهد سیاهپوش شد

 سقوط مشکی پوشان قطعی شد

 

در هفته بیست و هفتم لیگ برتر امروز تیم استقلال از ساعت ۱۸:۵۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف سیاه جامگان رفت که این بازی در نهایت با نتیجه چهار بر یک به سود آبی ها به پایان رسید.

به گزارش سیاست پرس نیوز از نود ، آبی‌پوشان که در چند هفته اخیر در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشتند در این هفته به مصاف سیاه‌جامگان قعر جدولی رفتند که شانس زیادی برای ماندن در لیگ برتر ندارد. بازی تا دقیقه ۱۰ بیشتر در میانه زمین دنبال شد ولی بعد از آن بازیکنان استقلال بازی را هجومی‌تر دنبال کردند. سیاه‌جامگان از دقیقه ۲۰ بازی توانست بازی را اداره کند و فرصت گلزنی به بازیکنان استقلال نداد. جابر انصاری در دقیقه ۳۴ فرصت خوبی برای گلزنی به دست آورد ولی با بی دقتی توپ به بیرون رفت. نکته جالب در نیمه اول این بازی تعویض زودهنگام در تیم استقلال بود که قربانی به جای شجاعیان به زمین آمد. حسین بادامکی در دقیقه ۴۲ روی ضربه سر می‌توانست خطر جدی روی دروازه آبی ها ایجاد کند که ضربه او به بیرون رفت. نیمه اول این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم بازی با حمله آبی پوشان آغاز شد و علی قربانی در دقیقه ۴۸ بهترین فرصت گلزنی استقلال را از دست داد. یک دقیقه بعد از آن جابر انصاری روی یک شوت فرصت داشت دروازه سیاه جامگان را باز کند که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. فشار تیم استقلال روی دروازه سیاه جامگان زیاد شد و فرشید اسماعیلی در دقیقه ۵۱ اولین گل میزبان را به ثمر رساند. یک دقیقه بعد از این گل پیام ملکیان فرصت داشت که بازی را به تساوی بکشاند که با عکس العمل خوب حسینی توپ به کرنر رفت. بعد از دقایقی که توپ بیشتر در میانه زمین دنبال می شد علی قربانی روی توپ ارسالی توانست گل دوم استقلال را به ثمر برساند. قربانی در دقیقه ۷۶ گل سوم را نیز برای استقلال به ثمر رساند تا شفر با خیال راحت بازی را ادامه دهد. حمید علی عسگر روی یک ضربه زیبا توانست یکی از گلهای خورده را در دقیقه ۸۰ جبران کند. این پایان کار نبود و تیم میزبان در دقیقه ۸۴ توانست گل دوم خودش و گل چهارم تیمش را به ثمر برساند. قربانی در دقایق پایانی فرصت داشت گل پنجم را نیز به ثمر برساند ولی توپ به بیرون رفت.

در نهایت این بازی با نتیجه ۴ بر یک به سود شاگردان شفر به پایان رسید که آبی پوشان بیشتر از پیش برای کسب سهمیه آسیا امید داشته باشند. استقلال با این پیروزی به رتبه دوم جدول آمد و باید منتظر بماند تا ذوب آهن فردا بازی خودش را انجام دهد.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *